Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 09.07.2013, 19:35
andy:n Avatar
andy andy ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.01.09
Sijainti: joensuu
Viestit: 597
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kellukka Näytä viesti
ite mietin kanssa että eihän tuo suzuki paljon isompaa mönkiää enemmän paina.. ja jos tosi offaamiseen niin pitäis vaihtaa koko auto.. ei tuommoisella tieliikenne käytössä jolla ajetaan 120km joka viikon päivä niin viittis mitään älytöntä offi peliä rakentaa.. pitäis olla offi auto erikseen.. mietin vaan että onko tuo joku kiinan ihme hinnasta päätellen.. tietysti laadukkaammat olis parempia mutta ku koko auto maksaa tonnin niin ei viittis 2000 vinssiä moiseen romuun. eikä olis varaakaan.
Onhan noita käytettyjä vinssejä aina sillon tällön täällä palstallakin myynnissä, taispa viikonloppunakin olla yks sulle passeli vinssi kaupan... joku 6000-8000 lbs vinssi vois olla sulle passeli. Vinssihän on vieläpä kohtuu vaivalla irrotettavissa jos vaikka vaihdat autoa. Tuommosella mönkijä kokoluokan vinssillä miekii ensimmäiset vedot vedin, mut jostain syystä se jäi aika nopeasti tallin nurkkaan pölyttymään...

Lainaus:
Sitä paitsi oon tämmösellä vetäny pitkän pajeron irti ku oli akseleita myöten mudassa kiinni. http://kauppa.motonet.fi/web/guest/e...ductid=80-2264 ja toi ei tosiaan kestä 4 tonnia ja vaijeriakin ihan vitun vähän.

Hei tiesitkö että ku laittaa väkipyörän nii se tuplaa vinssin voiman?
Kai sen auton saa irti vaikka tuhannella eri konstilla, mutta mitenkä mielekästä "harrastamista" käsitaljaaminen on?

Lainaus:
Eihän omistaja aikonut ajaa pahoissa paikoissa.
Tätä en kyllä usko ...
__________________
-ISORY OFFROAD-
Vastaa lainaten