Näytä yksittäinen viesti
  #221  
Vanha 09.07.2013, 09:52
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.448
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
No joo, hupiajoahan tolla silti lähinnä, ettei toi mikään käyttis kuitenkaan ole. Mutta esim työmatkoilla nyt hyvä ajaa "vikoja esiin" uusista virityksistä ennen metsään menoa. Kulmakorpi 27.7 taitaa olla ensimmäinen testimahdollisuus tässä lähistöllä, siihen mennessä hyvä kattella paikat tip top.
Jotenkin jäänyt kokonaan huomaamatta sun rakennustopikki.. ihmetellytkin missä tämä on viime aikoina majaillut. Tämähän selventää paljon

Vaikkei näitten kanssa bensalaskuja paljon katellakkaan, niin ihan mielenkiintoista olisi tietää paljonko tuo Veten kone tiputti kulutusta? Vai nostiko se sitä, kun on iloisempaa kulkupuolta nyt tarjolla?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Eli se että tolla softalla pääsee kaikkeen käsiks, ei tarkoita että niihin pitää mennä käpälöimään jos ei tarkalleen tiedä mitä tekee!
Tuo on uudempien GM- tuotteiden hyvä ja huono puoli, kun melkeen kaikkea pystyy säätämään, mutta kun ei ole ollut itse ohjauksia suunnittelemassa niin voi välillä mennä vähän metsään Mitä jenkkipalstoja seurannut, niin LSx- sarjan koneet sekä Gen III Vortec:it naitettuna sähköohjattuun laatikkoon tarjoaa aika hyvän paketin kun esim. vaihdelaatikon älyllä voi hoitaa aika pitkälle sen, mitä vanhemmissa joutui tekemään venttiilikoneistoa muokkaamalla. Saa vaihtopisteet sun muut säädettyä aikalailla vapaasti (sillä riskilläkin että laatikko tykkää kyttyrää) ja konettakin tarvittaessa vähän mulkattua paremmin metsäkäyttöön sopivaksi.

Sulla tosin taisi tässä olla perinteinen laatikko moottorin jatkeena, en ainakaan äkkipäätään selattuna nähnyt muuta kuin moottorin tuolta kuvista? Vähemmän tietysti vikaantuvaa sähköhimmeliä mutamöyrimistä silmälläpitäen..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten