02.09.2004, 10:22
|
Jäsen
|
|
Rekisteröitynyt: 23.12.03
Sijainti: Finland.
|
|
Lainaus:
quote:
Ai kun ottaa luonnon päälle jollakin.... Ehkä sinulla on ollut vähän huonoa tuuria merkkituotteiden kanssa. Itse olen niin köyhä ettei ole ollut kunnia hankkia sellaisia merkkituotteita/brandituotteita kailita elämän osa-alueilta, mutta sellaiseen johtopäätökseen olen tullut, että köyhän ei kannata ostaa halpaa vaan mielummin parasta/kallista. Usein nimittäin on käynyt niin, että ekaks on ostanut se halvan "mikälie" jutun ja sitten kun se on hajonnut tai ei ole osoittautunut riittäväksi, sen jälkeen on joutunut ostamaan sen "parhaan/kalliin". Eli siksi ostan nykyään suoraan niitä "parhaita" jos kyseessä on selvästi riskiä sisältävä/kallis/monimutkainen laite."
Ei, ei todellakaan ota luonnon päälle. :-) Ei varsinaisesti huonoa tuuria mutta, mielestäni esim. tag-heuerin hintaisen kellon ostaessani pitäisi voida olla myöskin varma laadusta. Oletin ostaessani ko. kelloa mm. "lasin" olevan safiiria, vaan eipä ollut. Samaten oletin laadukkaan tuotteen korjaamisen olevan lähes aina kannatavaa, taas meni metsään kelloon pieniä kosmeettisia vikoja ja korjaamolla todettiin ei kannata korjata. Rolexin laadusta en halua edes alkaa keskustelemaan kun siitä ei saa kuin lihavan fleimi sodan...
Muutoinhan toi yllä mainittu on kuin mun suusta, siksi olen pyrkinyt esim. työkaluissa hyvään laatuun kuten snap-on, mactools jne.
Joten en siis en varsinaisesti kyllä haukkunut warnia joka on VARMASTI hyvä vinssi, mutta onko siinä köyhän kannalta paras hinta laatusuhde. Esim. se heuer:n laadun saa halvemalla ostamalla citizenin sukelluskellon, laatu/takuut on varmasti samaa, (vaikka sieppaa kehua japskeja). Vähän samaa tarkoitin esim. ABT/Warn hinta-laatu vertailussa.
"Jos tuotteista ei ole aikaisempaa kokemusta tai tarkaa tutkimustulosta niin helposti valinta kohdistuu "brandituotteisiin". Useinmiten se onkin hyvä valinta, koska hyvää brandia/imagoa ei voi rakentaa paskoilla tuotteilla. Se, että onko Warnissa hieman liikaa hintaa onkin toinen juttu. Voi toki olla, mutta luulen, että siitä saa kuitenkin hyvän ja varman vinssin sekä todennäköisesti hyvän asikaspalvelun/takuun/huollon vinssin lisäksi."
Taas kuten omasta suustani. Tosin kyllähän täälläkin on joku todennut että come-up:n palvelut ovat pelanneet, ABT/Warn löytyvät ainakin stadissa samasta putkasta joten tuskin suurta eroa palvelussa? Brandi-imago osasto on taas täysin media hypeä, kunnollinen mainostoimisto pystyy myymään mitä vain. Esim. niken kiinassa valmistamat lenkkarit tai tommyhilfigerin kledjut joita vamlistetaan samoin kaukoidässä. Samaa paskaa ne kaikki on.
"PS. kun viskaat sen seuraavan Tag-heuerin tai Rolexin järveen niin ilmoita täällä minne se meni...voisin aloittaa sukellusharrastuksen samalla "
Se tag-heuer on kuopion ja joensuun välissä sijaitsevassa paakkilan asbestikaivoksen avo-louhoksessa olevalta laiturilta heitetty yhdysluolan suuntaan vitutuksen antamalla voimlla. Löytäjä saa pitää.
Sori vaan topiikin kaappauksesta ja aiheuttamastani mielipahasta.
-sami-
T:Petri
Note! This message was posted anonymously!
|
|