Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 07.07.2013, 20:26
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MAKE- Näytä viesti
Intternetti ehdottaa kuumakaasun lämpötilaa mittaukselle 11.Pitäis kattoo sen koneen manuaalista. Eli voi siellä olla anturikin huonosti kiinni tai rikki. Koita kädellä onko kompuran käydessä toinen putki kuuma. Varo-varo-vasti se voi olla oikeestikin kuuma. Jos on kuuma niin kallistun sohvadiagnoosiin, anturissa mätää.
Painelinja on kyllä kuuma, painepuolen lämmönvaihtimen eristykset tuli purettua ympäriltä vuotoa etsiskellessä ja pari kertaa siinä samalla näpit poltettua.
Pitääkin vielä tsekata voi anturit.
Pressostaattihan tästä puuttuu kokonaan ja se on korvattu pienillä antureilla.
Kylmäaine kyllä tuoksuu vahvasti mutta vuotoa ei löydy mistään.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten