Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.07.2013, 22:01
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
On se vaan kodikas.... Seuraavaksi kutut jotkut sisustushomppelit stailaamaan tuon kutukopin...
Ei vielä sisustushomppeleiden mielipiteitä ole mistään kuulunut, mutta kauniimman sukupuolen edustajalta jo kuullut, että jotkut muut verhot pitäisi ehdottomasti olla kuin vain nuo sotamallin tarroilla suljettavat pimennysverhot. Jaa niin, sisustinhan mä vähän sentään itsekin lisää... Laitoin tuohon yhdessä kuvassa näkyvään kivääritelineeseen ainakin nyt viikonlopun ajaksi Suomi-KP:n rekvisiitaksi.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
hyvältä näyttää ... eikun Tuuriin
Tiedä vaikka sinne menisikin yhdeksi yöksi! Kun tyttären kanssa meinattiin käydä Ähtärin eläinpuistossa tuolla vekottimella, niin samallahan menisi..

Tänään vähän pohtinut, että mikähän tuo koppero tuossa nyt on vaikka jonkun viranomaisen silmin. Autossahan on kappaletavaralava otteessa. Siihen olen päätynyt, että tuo on kuormaa vaan, kun ei siinä matkusteta.

Entäs jos matkustettaisiin? Kuorma-auton kuormatilassa saa kuljettaa ihmisiä, jos siellä on soveltuvat istuimet. Soveltuvat vissiin tarkoittaa, että ne on siihen jotenkin hyväksytty? Ja tässä mun tapauksessahan se nyt ei sitten ehkä olisi kuormatilassa matkustamista, vaan kuormassa matkustamista...

Niin ja akkutestit osoitti, että hyvin riittää nuokin akut ainakin jääkaapin käyttöön. Vuorokauden oli jääkaappi päällä ja muutaman tunnin radiokin ja siltikin virtalähteessä oleva mittari näytti 24,5 v. 23,5 v:ssä se alkaa hälyttää ja 23:ssa katkaisee syötön akulta. Joten eiköhän noilla sen vuorokauden pärjää, vaikka sisävalojakin hiukan käyttäisi ja lämppäriäkin.

Viimeksi muokannut vmt : 05.07.2013 23:06 Perustelu: Lisäys
Vastaa lainaten