Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.09.2004, 12:51
Guest

Perusasetus

Ai kun ottaa luonnon päälle jollakin.... Ehkä sinulla on ollut vähän huonoa tuuria merkkituotteiden kanssa. Itse olen niin köyhä ettei ole ollut kunnia hankkia sellaisia merkkituotteita/brandituotteita kailita elämän osa-alueilta, mutta sellaiseen johtopäätökseen olen tullut, että köyhän ei kannata ostaa halpaa vaan mielummin parasta/kallista. Usein nimittäin on käynyt niin, että ekaks on ostanut se halvan "mikälie" jutun ja sitten kun se on hajonnut tai ei ole osoittautunut riittäväksi, sen jälkeen on joutunut ostamaan sen "parhaan/kalliin". Eli siksi ostan nykyään suoraan niitä "parhaita" jos kyseessä on selvästi riskiä sisältävä/kallis/monimutkainen laite. Jos tuotteista ei ole aikaisempaa kokemusta tai tarkaa tutkimustulosta niin helposti valinta kohdistuu "brandituotteisiin". Useinmiten se onkin hyvä valinta, koska hyvää brandia/imagoa ei voi rakentaa paskoilla tuotteilla. Se, että onko Warnissa hieman liikaa hintaa onkin toinen juttu. Voi toki olla, mutta luulen, että siitä saa kuitenkin hyvän ja varman vinssin sekä todennäköisesti hyvän asikaspalvelun/takuun/huollon vinssin lisäksi.

PS. kun viskaat sen seuraavan Tag-heuerin tai Rolexin järveen niin ilmoita täällä minne se meni...voisin aloittaa sukellusharrastuksen samalla

T:Petri

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten