Sorry, topiikin lainauksesta
Siis noita VAG- konsernin Postiautoja taannoin huollin, siis "monimerkkikorjaamossa".
Ja nuo dsg- tuplakytkin laatikot tarvitsi vain öljynvaihtoja. Ja saivat varmasti "tassua-" kun jarruromuja piti vaihtaa "1/2 kuntoisena" pois, kun seuraava huolto kaukana....
Toki nuo Postin jakelu autot eivät ole niitä "HiPo" malleja, mutta kun sivusta katsonut, niin jarruvalot syttyy n. 0,5 sekunttia täyskaasusta..... ja päin vastoin.
Siis onko noissa normaali ajossa olevissa VAG dsg/1,9-2.0 tdi cd ongelmia kestävyyden suhteen?
Sen tiedän, "että pappa peruutti asuntovaunua varttitunnin nurmikolla varovasti pintakaasulla" poltti kytkimen. Posti pate/pirkko ei syyllisty k.o ryömittämiseen
Nimittäin nuo skeidan dsg:t olis varteen otettava valinta, jos pitäisi ajaa halvalla? normi työmatkaa/matkaa. (siis jos ei tarvi rempata, huolto tuohon dsg:n on "hintavaa", jos tekee ohjelman mukaan, mutta haluaa ajaa yhdellä jalalla)