Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ponssekuski
|
...tai lookinen ajattelu on kaupunkilaisnaisen tasoa

NuuBeri lausui tuossa äsken ku ajeltiin kuuluisat viimeiset sanat: "Jos me vaa pidetään öljyä konees nii se nissanin kone ei hajoa koskaan"

eli se leikkaa kiinni ennen syksyä ja sitte lainataa se 603 pellin alle

Ja severi -keometrian mestarisankari++ kävit ihmettelemässä takaylityksen pidentämistä ja koukun lyhentämistä, tässä sinulle vastaus:
Pidempi perä+lyhyempi koukku=jättökulma vakio

Kauhistuttaa tuo youngendumin (en osaa kirjoittaa sitä) takapään idea, kauhea työmäärä

Mutta koska topikin alussa luvataan jotain tyyliin "tähän autoon on tarkoitus soveltaa mitä härskeimpiä ratkaisuja" nii pakkohan tuo on tehä
Elikkäs takapään jousitusongelma ratkaistu. Ja iskari tulee keskelle akselia nii ei RAJUISSA kiihdytyksissä akseli hyökkää auton alle mutta joustot on aivan käsittämättömät