Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 30.06.2013, 21:36
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

w124 ja kyllähän se 603 on Takapää lepää kuormalehtien päällä, jos ne ottaa pois nii ei hyvä, eikä ne kuormalehdet oikee jousta sisäänpäin pitää varmaan kierteet rakentaa Tänään piti laitella laturi mutta ajeluksihan se meni ku ei malttanu Piti ottaa morsianehrokas kyyttihin nii näköö seki miten typerä harrastus tuo on Täs jää pian ehtoohalit saamatta ku katton uudestaan ja uudestaan incar videota missä auto luiskahtaa puuta vasten nii että ovi menee kasaan ja se huutaa "AAA PEILI!!!" ja nauran aiva vääränä
Siitä mukava auto syöttöjen"säädön" jälkeen että se ei sammu missään tilanteessa Käyntiinki lähtöö laakista! edellyttäen että suihkuttaa reilusti pilottia

Onkos kellään kokemuksia lehtijousien hitsaamisesta?? taitaa mennä aiva poikki pienestä rasituksesta? Meinaan jos vetäis tyynesti rälläkällä puolet poikki takaa ja jättäis lehdet tukivarsiksi kierteille ja hitsaa norrat kuormalehtiin? tai sitte pelli molemmin puolin ja pulteilla kirraa ne kiinni ettei akseli kierry liikoja.

Niin ja kyllähän autoon on näköjään tullut yksi ja vain ainut vika kiihdyttäessä aurauskulmat menee aiva vinkkeliin nii ettei tiellä pysy ja tarkemman tutkiskelun jälkeen apusimpukka on vähän ottanu ihteensä

Ja sinä ryökäle joka väitit että etupää olis jäykkä kun sauvat tapissa niin sen verran voin sanoa että oot aivan oikeessa! mutta maastoauton pitää olla korkea niin on paljon vähäpätöisempi asia kuinka se joustaa
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten