w124 ja kyllähän se 603 on

Takapää lepää kuormalehtien päällä, jos ne ottaa pois nii ei hyvä, eikä ne kuormalehdet oikee jousta sisäänpäin

pitää varmaan kierteet rakentaa

Tänään piti laitella laturi mutta ajeluksihan se meni ku ei malttanu

Piti ottaa morsianehrokas kyyttihin nii näköö seki miten typerä harrastus tuo on

Täs jää pian ehtoohalit saamatta ku katton uudestaan ja uudestaan incar videota missä auto luiskahtaa puuta vasten nii että ovi menee kasaan ja se huutaa "AAA PEILI!!!" ja nauran aiva vääränä



Siitä mukava auto syöttöjen"säädön" jälkeen että se ei sammu missään tilanteessa

Käyntiinki lähtöö laakista! edellyttäen että suihkuttaa reilusti pilottia
Onkos kellään kokemuksia lehtijousien hitsaamisesta?? taitaa mennä aiva poikki pienestä rasituksesta? Meinaan jos vetäis tyynesti rälläkällä puolet poikki takaa ja jättäis lehdet tukivarsiksi kierteille ja hitsaa norrat kuormalehtiin? tai sitte pelli molemmin puolin ja pulteilla kirraa ne kiinni ettei akseli kierry liikoja.
Niin ja kyllähän autoon on näköjään tullut yksi ja vain ainut vika

kiihdyttäessä aurauskulmat menee aiva vinkkeliin nii ettei tiellä pysy ja tarkemman tutkiskelun jälkeen apusimpukka on vähän ottanu ihteensä
Ja sinä ryökäle joka väitit että etupää olis jäykkä kun sauvat tapissa niin sen verran voin sanoa että oot aivan oikeessa!

mutta maastoauton pitää olla korkea niin on paljon vähäpätöisempi asia kuinka se joustaa