Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 29.06.2013, 21:30
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

Jos sitä jokusen oluen ottais. Kokopäivä töissä ja ihan saatanan kuuma ja hiostava päivä. (koneen kopissa ikkuna ja ovi auki. yli 40 lämmintä. )
Kohta saunaan ja sit grilli tulille ja nauttimaan olutta
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"