Viestiketju
:
Pelti kiinni (100 sivua): Lonkero-, olut-, viini- ja siiderisaitti! 2013
Näytä yksittäinen viesti
#
7
29.06.2013, 21:30
Ooppeli
Veteraani
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Jos sitä jokusen oluen ottais. Kokopäivä töissä ja ihan saatanan kuuma ja hiostava päivä. (koneen kopissa ikkuna ja ovi auki. yli 40 lämmintä.
)
Kohta saunaan ja sit grilli tulille ja nauttimaan olutta
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"
Ooppeli
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Ooppeli
Etsi kaikki Ooppeli:n viestit