Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samppa79
Voi olla säädinkin rikki. Se on siinä kuskin (RJ:ssä, muistaakseni myös LJ:ssä) lokasuojan päällä.
Niin ja ennen säädintä on sellainen suodatinhässäkkä joka voi olla myös hapettunut. Kannattaa käydä se pihusarja läpi sinne säätimelle saakka. Siinä on helkutin monta liitosta välissä.
|
mittasin laturin kentät ja ehjät tuntuivat olevan kun samanlaisia arvoja antoivat kaikki, putsasin liitokset ja laturi kasaan. kappas kummaa, se pukkaa 19 v pihalle

mutta siltikään akulle ei tule kuin 12,3 v. koitin toista virrantasaajaa ja tilanne ei muutu. sen suodatin jutunki ko jätti pois niin ei vaikutusta. onkos tuossa vielä jossain lataus rele ??
mittaristossa on muuten jouluvalot. t-pelt turbon valot laturin valo kaikki palavat. kuten silloin kun auto ei ole käynnissä mutta virrat päällä.
mihin se laturin plus + lataus johto menee kun ei mene tasaajalle vaan lähtee kapiinia kohti. kai jossain on vielä rele. tasuri oli muuten apparin puolella, kuskin puolella oli starter box, startin rele boxi ilmeisesti.