Eipäs ollutkaan kampuran stefa, vaan stefan ja sen takana olevan laakerin paikoillaan pitävä alumiininen pesä oli enää sormikireydessä ja sen takana oleva paperitiiviste oli ihan riekaleina. Samoin vauhtipyörän pultti oli löystynyt tärinästä, näillä ei tosiaankaan ole tarkoitus ajaa ylinopeutta, ainakaan vakiovälityksillä... Tekee tuo tärinä äkkiä höpöjä koneen sisällä.
Stefa kuitenkin vaihdettu uuteen ja tiivistepaperista leikkailtu uusi tiiviste, vauhtipyörä koneistettu pyöreäksi ja tasapainotettu, ja huomenna haen vielä kytkimeen uudet pultit niin sittempä se on taas kasassa ja ready to rok. Vaihteiston vaihdan samalla alkuperäiseen peruutusvaihteettomaan, kun tuo paikallaan ollut Dneprin laatikko kaipaisi perushuoltoa. Vakiolootassa on sitä paitsi harvemmat välitykset.
Samalla kurkin (kurki, hehehe) moottorin sisälle ja siellä on kaikki kunnossa, ei lämpöleikkautumisjälkiä sylintereissä eikä murtumia kampiakselissa, nokka-akselikin kiilsi kuin sen se.
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Viimeksi muokannut Nostokurki : 02.07.2013 07:09
|