Joopa. Ei ole ihan uusi asia toi rasva meikäläisen kotelolle. Etupäässä on satavarmasti rasvat kohdillaan kun sen on ihan riittävän usein purkanu ja rasvaillu. Samoten kaikki muutkin,mut ku väljää ilmestyy niin sitä ilmestyy. Ainut millä sain etuvetarin murroksen kestää hieman pitempään on semmonen ku porailin rasvakupin päähän reikää ja siitä sitten helpommin. Ja useammin. Eikä se riitä sekään. Mua vois tietty syyttää asennusvirheestä,mut kun on kaksi kertaa vaihdettu ihan liikkeessä ja ekalla kerralla hajos koko vetari (ku olivat halkasseet korvan akselista) ja toinen kesti kuukauden. Ite olen saanu kestää vetarissa sentään vuoden. Samoten kardaanis ei kestä ei vaikka rasvais päivittäin. Joten edelleen mietin että kun kerran niitä on,siis vahvempia niveliä ja tietty myös akseleita niin saisiko niitä Suomenmaasta? Ja okei,tunnustan että alapallot on kestäny mutta ei yläpallot... Ja on saanu rasvaa keskimäärin joka kolmannella kuukaudella. Liian vähän? Mietin tuossa että kun se on diiseli,niin mitenkähän mahtaa vaikuttaa tommonen sikaharva välitys siihen kardaanin niveleen?
GMC Jimmy
|