Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viirupää
Selvittelin myös rahtihintoja Rough country 4" Long arm suspensiolle..
Oli aika suuri haitari, paras tarjos 136,74$ rahti + tulli 426,50$ ja toinen yli 2220 $ rahti + tulli ???? $.
Onko kellään kokemusta noista rahdeista, ja niiden hinnoittelusta.
Ton ykkös tarjouksen kysyin vielä sähköpostilla kun eros muista aika paljon, tosin en huomannut kysyä oliko kyseessä lento- vai merirahti.
|
Pakko olla merirahti tai sitten pilkkuvirhe.. tuollainen long- arm paketti painaa n.70-100kg jos on sekä etu- että takapään tukivarret + panssari + kiinnikesysteemit yms... Ei millään tule lentorahtina alle muutaman satasen jenkkilandiasta tänne.
Jos itse tilaisin long- arm kittiä jenkeistä, niin ottaisin pelkät tukivarret ilman panssareita ja kiinnikkeitä, koska ne saa tehdä itse (ja silloin saat tukivarsien kanssa suunniteltua juuri sellaisen kolmi- tai nelilinkin kuin itse haluaa

), turha maksaa panssareista yms. ylimääräistä rahtimaksua. Rough countryn osista kannattaa kysyä tiukkaa tarjousta myös 4x4partsista Jerkulta, kun ottaa rahtikulut + tulli + alv. huomioon niin eroa siihen että itse tilaa noita isoja/ painavia paketteja ei paljoa välttämättä jää.. ja saat suurella todennäköisyydellä tavarasi myös varsin nopeasti