Tämän ehtoon suunnitelmana oli Offirajoittimien poisto ja 20l polttoainetta
Alko alusta elämään ku nyppäs kallistuksenvakaajan irti
No, elämään.. aika liikuntavammaiselta se alusta vieläki vaikuttaa mutta eläimellisiä ääniä se alusta päästelee epätasaisella alustalla

SKRIIIIK!! BLAMBLAMBLAM!! VINK!! SKRIIK! ja sillee

Autolla mahtuu nyt paljon pienemmistä väleistä kuin ennen peltitöitä

Kuskinpuolen kyljen muotoilu kesti osaavissa käsissä noin 5sekunttia!! ei paha
Samalla eliminoitiin lasinveivaamisen aiheuttamat maitohappo-ongelmat käsivarsissa kun ei ole enää lasia mitä veivata

No, eipähän eksytä metsään kun voimme hannu&kerttu-tyyliin seurata lasinsiru vanaa pitkin joka tippuu ruostereiästä takaisin kotiin.
Nuuberi vaihtoi vielä pienemmässä ajassa apparin helman kotelorakenteen ns "tuplapeltirakenteeksi". Tästä pitäisi ilmestyä vireota juuppituuppiin. videolla näkyy myös alustan toiminta kun ajetaan erittäin epätasaisella alustalla urku auki
Parannettavaa ensi kerralle= Ajotyylistä johtuen apukuskin vakio penkillä on ERITTÄIN vaikea pysyä.
Laturi olis kiva nii olis varaa sammuttaa auto mettässä tai jopa vinssata
Pääasia että hauskaa oli