Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ärjyy70
Miettikää ennen ku lauotte tommosia aivopieruja.
Rasismi perustuu pelkoon ja tietämättömyyteen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Mietippä ihan itse, että miksi täällä tällaisia "aivopieruja" lauotaan. Se että sinä perheinesi elätte maassa maan tavalla, on hieno asia, iso peukku siitä hyvästä. Mutta valitettavasti se ei tarkoita että kaikki olisivat ihmisiksi. Keskiverto mamu ei ole muutakuin rasitteeksi. Vai väitätkö muuta? Me kaikki työssäkäyvät elätetään sosiaalituilla elävät neekerit ym. ählyt. Aina pitää kuitenkin muistaa, että vikaa on myös Suomen järjestelmässä, joka mahdollistaa asennevammaisten mamujen käyttää sitä hyväkseen. Jotakin pitäisi tehdä.
Minä en ainakaan pidä itseäni rasistina. Rasistit ovat typeriä, tietämättömiä juntteja jotka huutelevat neekeriä jokaiselle vähän tummemmalle. Se on ihan eri asia kuin "roturealismi" ja patrioottisuus, jota suurempi osa suomalaisista edustaa. Mitä mieltä sinä ärjyy70 olet sosiaalipummeista? Entäs siitä että koko suku pitää aina raahata sieltä bambumaasta tänne veronmaksajien elätettäväksi? Entäs siitä että mamut ei kunnioita pätkääkään suomalaista kulttuuria ja ikivanhoja tapoja? Tai siitä että nämä röyhkeät mamut kehtaavat vaatia suomalaisia, jotka asuvat kotimaassaan, muuttamaan tapojaan ja kulttuuriaan paremmin mamuille sopivaksi? Kyllä se homma menee niinpäin, että mamun pitää sopeutua tänne, ilman minkäänlaista oikeutta esittää vaatimuksia. Oletko sinä kokenut rasismia? Minun mielestä maahanmuutto on siinä tilanteessa ok, että eletään kuin suomalaiset. Käydään töissä, maksetaan verot ja perjantaisin vedetään kännit. Kovin pitkää sopeutumisaikaa en antaisi. Vuosi maksimissaan. Jos siinä ajassa ei sopeudu niin bumerangi matkaan. Ja jos sitä huvittaa raiskata jokainen vastaantulija, ja viidesti päivässä pyllistellä Mekkaan päin, niin vittuako sitä pitää tulla tänne tekemään?