Näytä yksittäinen viesti
  #22  
Vanha 20.06.2013, 21:43
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.269
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja p.jäppinen Näytä viesti
Joutuu pari nallee ottaamaan... juhlan kunniaks... tyttö synty tänä aamuna 8.21... aika sekava fiilis... lisää kaljaa silmät liikkuu.
ONNITTELUT Paulille ja koko perheelle!

Vaikka sen kunniaksi muutamat kirkkaat!

Viimeksi muokannut -Jarkko- : 20.06.2013 21:43 Perustelu: +T