Näytä yksittäinen viesti
Vanha 20.06.2013, 01:07
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Paha arvioida kun ei osaa ennustaa kuinka tulevaisuudessa käy. Eurostahan ei ole eroamista, kun ei ole sääntöjä miten se tehdään...

Kuitenkin vakautta on suomenkin rahamarkkinoille(korkoihin) Euro tuonut, jotkut on hyötyneet ja toiset hävinneet sen vuoksi. Norjaan on aika turhaa verrata, ei ole sellaista "perstaskua" öljyssä mutta ruotsi on ihan validi vertailukohde...
Ja kun vakaudesta ja halvoista koroista Euroa ylistetään niin sitä se voi olla tällä hetkellä, mutta mitä se on vuoden, kahden tai viiden päästä kun talouden lama syvenee. Ts. kyllä ne korot pompsahtaa siinä vaiheessa kun kun ns. isojen linjojen piirtelijät päättää laittaa ns. laillisen tulonsiirron velallisilta omille pankkitileilleen. Eli kyllä täällä suomaliassakin vielä jossain vaiheessa nähdään välimeren kaltainen "rysähdys" jolloin velallisten omaisuudet siirtyvät pilkkahintaan pankeille.
Ja kaikki tämä vain siksi koska pitkään jatkunut vakaa ja matala korko saa ihmiset elämään velaksi.

Ja niin kun tossa ylempänä Jyty jo mainitsikin niin väärällä kursilla vaihdettin Markat Euroiksi.

Ja sitten topicin asiaan... Mun mielestä vähintään ero EU:sta ja eurosta olisi oikea liike jolla saataisiin omien rajojen sisäinen talous hallintaan ilman sivukuluja ja tulevia tappioita rajojen ulkopuolelle.

Turha kenenkään kysellä näistä mun kirjoituksista mitään... ja jos vaikka mieli tekisi niin toivon että ymmärrät että tämä on vain minun mielipiteeni.

Viimeksi muokannut H_Nietu : 20.06.2013 01:09
Vastaa lainaten