Kiitoksia kommenteista!
Hyvä että "laakso" kuuluu asiaan. Bägit on kärryssä lauennut, tarjoukseni autosta edellyttää bägien uusinnan, myyjä kertoi tilanneensa jo tarvittavat releet - uusi ratti ja repsikan puolen kamat. Tähän liittyen kysyisinkin, että miten arvioitte bägien uusinnan onnistuvan noin turvallisuus/toimivuusmielessä. Myyjä korjaa jenkkejä työkseen eli tarvittavat vehkeet ja tietämys pitäisi olla saatavilla. Auto ei ole suomessa aiemmin esiintynyt, jenkeistä vakuutusyhtiöltä ostettu ja tällä hetkellä Tallinnassa.
Näin kuvan kärrystä ennen korjausta. On väitettävästi ajettu reippaasti katukivetyksen tai muun matalahkon esteen yli, vauriot: Konepelti, kurasuoja, ovi, nokka(muoviosat) etuvanne, tukivarsi/a...kaikki repsikan puolelta.
Ajoin autoa, tuntui menevän suoraan. Molemmat ovet, samoin takaluukku kävivät nätisti ja muutoinkin korinosat tuntuivat istuvan nätisti keskenään. Ovipaneelit vähän nitisi, mutta eikös se kuulu asiaan kun muovista autoja rakennellaan?
Kulkupuolta en osaa arvioida, kyseessä oli ensimmäinen c5-automaatti-kokemukseni. Auton kulusta on tosin tietoa että, kaveri on kellottanut autolla seuraavan suorituksen: RT:0,456 60ft:2,352 ET:13,747 ET_s:170,036. Ovatko nämä asialliset lukemat automaatille vakiorenkain? Rata ei ole tietääkseni kaikkein tahmeimpia mahdollisia.
Olisiko jommalla kummalla teistä kahdesta tai jollain muulla kirjoittelua seuraavalla mielenkiintoa tulla arvioimaan kärryä Tallinnaan? Asiantuntijalle maksan kopterikyydin Helsingistä Tallinnaan ja takaisin.
Sami
ps. Sinä joka mainitsit vaihtaneesi c5 => c4, voitko kertoa, miksi petyit c5:een - olen rakentanut itselleni käsityksen että c5 on huomattavasti mielekkäämpi kuin edeltäjänsä...makuasioita...?
Note! This message was posted anonymously!
|