Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 19.06.2013, 00:11
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Siis "jerkkua-" tarkoittaa tehoa? mulla tuli ensiksi mieleen kierrokset...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja karisa Näytä viesti
Mitähän ruuvia pitää kääntää että saa lisää jerkkua ei paljoo mut vähän. Pakoputki alkuperäinen ja ei siis paljoo voikkaan laittaa lisää.
Tuossahan ohjeet jo tulikin, seuraavaksi pistetään isompaa konetta.... mutta jos pientä parannusta haluat suorituskykyyn, niin käännä syöttäruuvia hieman.... ja tuossa turbon hukkaportissa on myös varaa pikkasen "asemoida", jos samaa reseptiä noudattaa vanhan läjän kanssa.

Minä pistäisin ahtopaineelle mittarin heti alussa, jos ei pysyvästi, niin väliaikaisesti; ja hukkaportin toimintaa voi seurata kotitekoisella patentilla; hukkaportin kellon varteen esim. sinitarraa peltilipareeseen; siis jää jälki jos yhtään avautuu... Milli on jo paljon....
Ja mikä on oikea "viritys määrä": kaikki turbokoneet saa rikki reseptillä: Kaasu pohjassa kylmällä koneella, ja sammutetaan kuuma kone heti moottoritien levähdyspaikalla.
Ja jos "järjellä" ajetaan, niin aika suuria ahtopaineita/syöttöjä voi käyttää, kestävyyden siitä romahtamatta, ainakin noissa vanhoissa, siis esim. täys teho ohituksessa 10 sekunttia on pitkä aika?

He, joilla k.o koneesta kokemuksia, toivottavasti täsmentää...
Vastaa lainaten