Venäjällä, Uljanovskijn naapurikylässä valmistetun piraatti Volkswagenin keulamerkki.. Kyrillisillä kirjaimilla kirjoitettuna kylläkin. Kyseisen VW Syncron konstruktioon perustuvan kulkineen erikoisuutena on itseasiassa juuri Venäjällä, Moskovan seutuvilla suunniteltu nelivetojärjestelmä. Etupään voimansiirtoa pyörittää tavallinen Burak -merkkinen 6-sylinterinen, 4-tahtinen petroolimoottori ja Peshkinin valmistama 3-vaihteinen automaattilaatikko. Takavedosta puolestaan huolehtii Gosh -ydinreaktori, jonka tuottama kuuden megawatin sähköjännite ohjataan kangaspäällysteisiä sähköjohtoja pitkin takaperän sisällä asustelevalle Boschin sähkömoottorille. Autossa on jo valmiina SOA -jousitus, Uralin lukkoakselit ja 38x20x12.5 Goljanov tundrarenkaat. Vaikka auto onkin osoittanut kyntensä erilaisissa venäläisten tekemissä maastotesteissä, niin EU -tyyppihyväksyntää ei ole vielä saatu. Valokuvaa ei kyseisestä kikottimesta ole tiettävästi kukaan onnistunut ottamaan.
Kiitos ja Anteeksi
Eespäin ja vinssillä loput..
Edited by - Nalle on 29/08/2004 12:01:15
|