Näytä yksittäinen viesti
Vanha 16.06.2013, 13:14
kuningaskulkuri:n Avatar
kuningaskulkuri kuningaskulkuri ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 03.03.08
Sijainti: Kimola, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja k81 Näytä viesti
ELi. CHRISTIAN SIREN TILINRO: FI40 1427 3500 1360 53

Otti Vivus.fi sivustolta jollain helvetin keinolla 680€ pikavipin mun nimissä.
No tänään tehty rikosilmoitus ja laitettu se menee vivukseen,mun osalta vissiin tämä ohi??EHKÄ
Oli tuttu kaverin poliisin koneella kuulemma..
Pikkuisen vastaava homma minullakin menoillaan. Kaikki alkoi siitä kun kärkkäisen verkkokaupasta soitettiin ja varmistettiin tilausta. Olin meinaan melkoisen huulipöyreänä kun myyjä kysyi että olenko tilannut tietokoneen heiltä. Hetkinen selvitettiin asiaa ja tietenkin tilaus pysäytettiin sinne, samalla soitin tietty luotonantajalle ja sieltä sainkin hyvät ohjeet miten toimia. Ensinnä laitoin itselleni luottotietokiellon päälle ja poliisille tekemään rikosilmoitusta. Siellä todettiin identiteettirikosten olevan lähes yleisimpiä rikoksia polkupyörävarkauksien jälkeen, eli tarkkana saa olla. Muutaman päivän kuluttua tuli sitten netanttilasta tilausvahvistus summalle 1400, soitto sinne ja ilmoitus ettei todellakaan saa lähettää mitään minulle. Nyt odotellaan alkaako mistä muualta mitään tipahtelemaan. Tällähetkellä tilanne itselläni on sellainen etten saa luottoa mistään enkä edes puhelinliittymää auki ilman eri todistusta minkä sain sen jälkeen kun luottotietoihini tuli kielto päälle. Vakuutuksenkin joudun menemään tekemään ihan konttorille etten sitäkään voi ottaa netin kautta etukäteen jos sattuu tulemaan esim. auton ostoa tai vaihtoa... täytyy sanoa että kyllä moinen asia vituttaa kun se omalle kohdalle sattuu. Sanoin rikosilmoitusta tehdessäni poliisillekkin että toivottavasti minä en saa kiinni tuotakaan koijaria..
Vastaa lainaten