Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nivaniko
No mut mitenkäs etuperän laita sitte jos taka akselin vaihtaa pajerosta - eri välitykset perissä...
235/75/15 kumet mahtuu kohtuudella pyörimää alla ku vähän antaa etukaarii moukkua ja joka kaarta vähä lentävällä keventää 
31" joutuu jo avamaa ihan kunnol kaaria..
Korotukseen ni etee hommaa 123 mersun etujouset 4 sylinterisen jotka lyhennetää 31-34cm pituseks (itellä 34cm) ja sitte yläpallon ja tukivarren välii koropalaa (voin myydä ku on itel ylimääräsii) sekä kattoo ulosjouston rajotin kumet kuntoo.
Sisääjoustokumeista voi huoletta sahata 2-3cm poies
Takaiskarit on myös hyvät siirtää akselin yläpuolelle ja sisääjoustoa rajottaa
Perää en itte oo ehtiny korotella mutta ovat tuola ladafoorumin puolella kehuneet että fiat 131 jousia on alle laiteltu mutta niistä en enempää tiiä
Nii ja sitte viel että takapotkun laatikko ei käy nivaa paitsi jollain tapaa työstettynä. 5v lootassa on hitaammat 1 ja 2 vaihteet ku 4v
|
[QUOTE=waffen;1015820]takavetosen 4v laatikko käy aika suoraan nivaan jonkun tulpan joutuu siirtään vanhasta laatikosta. vanhan mallinen 4v laatikko on vielä kaikista tihein ladan vaihteistoista mutta nivan 5v laatikolla ja takavetosen vanhalla laatikolla ei ole suurta eroa mutta jos on nivan 4v laatikko eroa rupee jo olemaan. Takapäätä helpoin korottaa koroke paloilla. itse ostin 4kpl 3cm koroke palaa ja tein niistä 6cm korotukset makso alta 20€. minun henkilö kohtanen mielipide on että ei kannata rajottaa sisään joustoa jos pysyy 235/75 r15 taikka 205/80 r16 rengastuksessa. onko muuten tulossa kadulle vai metsään ?