Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 13.06.2013, 22:19
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.248
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hencca Näytä viesti
Nostetaanpa vanhaa aihetta ylös.




Olen tässä useampaankin kertaan yrittäny saada jotain selkoa että miten tekis etuakselille budjettiratkaisuna päivityksen vakio 10spline -> 24spline (+Ashcroft ATB)

Tikut: löytyykö jostain roverista vakiona 24/23spline tikkuja vai mennäkö suoraan ashcroft/kam/karpiola linjalle?

Murrokset: aeu2522 vai jotain muuta? Nämä olis ainakin budjettiystävälliset.

Laipat: näistä ei oo hajuakaan... Mitä eroa on 5806 ja 5806/M laipoilla? Roverfriendsien keskusteluissa oli juttua että nuita laippoja on kahdella hieman eri mitoituksella. Mistä vanhaan rangeen sopivat laipat? Avainväli noissa laipan pulteissa on 9/16"

Autonahan tässä tapauksessa on -77 Range Rover mutta tämmöset tiedot varmasti kiinnostavat muitakin vanhojen rovereiden rakentelijoita.
Disco I:ssä on 94 lähtien (300 TDi) 24 spline vetarit, muutoin samat Rover-akselit kuin Classicissa. Eli perät vaihtamalla ja vetarit onnistuu päivitys tai sitten vaihtaa koko akselit. Eli budjettiratkaisuna tollanen vois olla yks vaihtoehto jostain purkudiscosta....siis muutos tohon 24 splineen
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
http://www.roverfriends.fi/


3 Amigos-never travel alone

Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 13.06.2013 22:23
Vastaa lainaten