Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 13.06.2013, 21:54
Hencca:n Avatar
Hencca Hencca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sodankylä, Finland.
Viestit: 488
Perusasetus

Nostetaanpa vanhaa aihetta ylös.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ZeiZei Näytä viesti
Tai

Keräilee vaikka Paddockilta edullisimmat 24 pooriset akselit ja murrokset ja sovittelee paikoilleen vaikka vakio nelitappi murikalla ilman lukkoa (tai ashcroftin torsenilla).

Olen tässä useampaankin kertaan yrittäny saada jotain selkoa että miten tekis etuakselille budjettiratkaisuna päivityksen vakio 10spline -> 24spline (+Ashcroft ATB)

Tikut: löytyykö jostain roverista vakiona 24/23spline tikkuja vai mennäkö suoraan ashcroft/kam/karpiola linjalle?

Murrokset: aeu2522 vai jotain muuta? Nämä olis ainakin budjettiystävälliset.

Laipat: näistä ei oo hajuakaan... Mitä eroa on 5806 ja 5806/M laipoilla? Roverfriendsien keskusteluissa oli juttua että nuita laippoja on kahdella hieman eri mitoituksella. Mistä vanhaan rangeen sopivat laipat? Avainväli noissa laipan pulteissa on 9/16"

Autonahan tässä tapauksessa on -77 Range Rover mutta tämmöset tiedot varmasti kiinnostavat muitakin vanhojen rovereiden rakentelijoita.

Vastaa lainaten