No mut mitenkäs etuperän laita sitte jos taka akselin vaihtaa pajerosta - eri välitykset perissä...
235/75/15 kumet mahtuu kohtuudella pyörimää alla ku vähän antaa etukaarii moukkua ja joka kaarta vähä lentävällä keventää

31" joutuu jo avamaa ihan kunnol kaaria..
Korotukseen ni etee hommaa 123 mersun etujouset 4 sylinterisen jotka lyhennetää 31-34cm pituseks (itellä 34cm) ja sitte yläpallon ja tukivarren välii koropalaa (voin myydä ku on itel ylimääräsii) sekä kattoo ulosjouston rajotin kumet kuntoo.
Sisääjoustokumeista voi huoletta sahata 2-3cm poies
Takaiskarit on myös hyvät siirtää akselin yläpuolelle ja sisääjoustoa rajottaa
Perää en itte oo ehtiny korotella mutta ovat tuola ladafoorumin puolella kehuneet että fiat 131 jousia on alle laiteltu mutta niistä en enempää tiiä
Nii ja sitte viel että takapotkun laatikko ei käy nivaa paitsi jollain tapaa työstettynä. 5v lootassa on hitaammat 1 ja 2 vaihteet ku 4v