Moi,
> Korjaaminen ei peloita, mutta varaosien saanti ja hinnat.
En osaa muihin verrata, mutta rangeen ainakin saa hyvin osia ja hintataso on erittäin kohtuullinen. Ja 3.9:n matolaatikkoa (anteeksi ecu) lukuunottamatta rempattavissa aika pitkälle itse. Ainakin -90 suomiautoissa on jo 3.9 kone, ja sen ruiskun ohjainyksikössä on pintaliitospiirejä, 3.5 vastaava on vielä "kivikautinen" eli se on monesti kolvilla korjattavissa. Saksassa -90 vehkeet on jo ilmeisesti kateilla, eli tehoa hieman vähemmän kuin ilman sitä, ja etukardaani on sellaista "harjanvarsimallia".
Jos oot "rippikouluikäistä" autoa ostamassa, niin mitä väliä on maahantuojalla? Tai niin, mistä minä tiedän nuo muut merkit, rangeen kun saa osia monesta muustakin paikasta kuin merkkiliikkeestä, mutta sieltäkin (Oulussa Wetteri) saa ja olen ollut muihinkin hankintapaikkoihin tyytyväinen, esimerkiksi offroadpaja: maili torstai-iltana kuudelta että "laitatko ne jarrukengät ja tarpelliset pikkukilkkeet tänne", vahvistus mailina reilun tunnin päästä että "löytyy hyllystä", ja perjantaina aamulla kahdeksalta maili että "ovat matkahuollossa", nyt aamulla tuli matkahuollon SMS että ovat noudettavissa, ps.com perusteella luulisin että Jamant on samaa tasoa jeeppien suhteen. Range-pajoista Karaasi on hyvässä maineessa, ja Hollolassa Laatuvaunu kans. Karaasissa osaavat myös rakentaa, Laatuvaunun heput ehkä tykkää pitää autot enemmän vakioina.
-Paavo
|