Tuosta sulle vikojen etsimiseen vähän iltapuhdetta..
http://www.kolumbus.fi/Timo_Lampi/Je...AW4_manual.pdf
Mutta siis eteenpäin ajaessa vaihtaa jokseenkin normaalisti? OD:n kytkeytymisen huomaat kyllä hyvin kun ajat esim. 70-80km/h ja laitat vaihdevivun kolmoselta D:lle. Tosin muistat sitten että kepin ollessa kolmosella muuntimen lukkokin kytkeytyy. D:llä muuntimen lukko kytkeytyy vain ylivaihteella. Jos eteenpäin ajaessa temppuilee niin usein vika on joko väärässä TV- kaapelin säädössä tai sitten TPS- anturi on viallinen.
Miltä öljyt näyttää/ haisee? Suosittelisin ostamaan uuden öljynsuodattimen, ja vaihtamaan öljyt muutamaan kertaan vaikka sitten varmuuden vuoksi. Ostat samantien 15-20 litraa Dexron III- yhteensopivaa lootaöljyä, tiputat öljypohjan alas, vaihdat suodattimen, lisäät öljyä sen mitä tuli ulos, ajat muutaman sata kilsaa ja sama homma uudestaan ainakin kertaalleen. Katso että ei ole öljypohjan magneetissa hirveästi mitään metallilastua kun ekan kerran vaihdat liemiä, sekin kertoo jotain että missä mennään laatikon kanssa..