Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 11.06.2013, 21:06
Esko90:n Avatar
Esko90 Esko90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.13
Sijainti: Orivesi
Viestit: 333
Perusasetus

No voehan perkule. minä kun luulin/ymmärsit että tuolla boostilla ois tosta föönistä saanu lisää potkua max 0,8 bar No täytynee ootella, että tili kohenee taas joskus jotta pääsis hankkimaan puhallinta mikä herää aikasemmin ja olis muutenkin pitempikestoisempi. Mistäs ja millaista turboo sitten kannattaisi ruveta miettiin ja se että sais het paikalleen ettei tarvis ruveta mitään välilaippoja metsästeleen?

Ainut mikä kokemus minulla on auton moottorin virittämisestä on 2 vag 1,9 td konetta toiseen tuli isompi puhallin laitettuu ja syöttöjä nostettua kaverin johosta ja toiseen switserin vnt ahin, cooleri, kara viilattu loppuun, isompi nestepää ja sen jälkeen alko sintterien meno.

Vastaa lainaten