Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 28.08.2004, 08:29
jpisteh jpisteh ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.08.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 185
Perusasetus

Kiitokset Jere kommenteista…

Metsäautotie vaatii nelivetoa talvelle, koska auraus ei ole aina säännönmukaista. Viimeinen 300 m tietä tekemättä ja tien teon jälkeenkin ylä-/ alamäkeä jää sen verta, että talvelle on oltava ketjuja vähintään toisessa päässä.

Range on vielä varovasti listalla, varsinkin tuo kun Karaasi on tuttu korjaamo menneiltä ajoilta. Korjaukset ajattelin pääosin hoitaa itse, kun on kertynyt sopivat välineet käytettäväksi ja hiven ammattitaitoakin. Range, Cherokee ja S10 ovat perinteistä tekniikkaa, jossa pärjätään hyvin pitkälle normaaleilla työkaluilla. Korjaaminen ei peloita, mutta varaosien saanti ja hinnat.



www.mobile.de tarjonta 1000-3000 € skaalalla näytti tältä

- ”aika monessa” vaihteisto tai moottorivaivoja
Jeep 38 kpl
Range 7 kpl
S10 12 kpl
GMC O kpl

Siis noiden myytävien maastureiden määrät ovat käytännössä pieniä, joten 3-4 päivässä Saksassa on täysi työ löytää sopiva yksilö sekä kilvittää se, vaikka olisi asiaa vähän etukäteen valmistellut. Siis käytännössä tarjonta ja aika saattaa tehdä päätöksen minun puolesta, kun on sopivaa yksilöä etsimässä.

j.h


Vastaa lainaten