Näytä yksittäinen viesti
Vanha 27.08.2004, 10:49
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Jaa veikkaat vai että olen ´sisäistänyt ja hyväksynyt että jumala loi maailman´?!
Näinhän sinä sanoit. Muistin virkistämiseksi täytynee muistuttaa sinua, olet varmaankin jo unohtanut mitä kirjoitit aivan äsken, etkä osaa ilmeisesti sitä lukea, kun se on noin lähellä tuossa yllä. Eli näin kirjoitit:
Lainaus:
quote:jumala joka teki koko maailman
M.O.T.

Lainaus:
quote:Sinun pitäisi alkaa olla siinä iässä että et ajattelisi ihmisten tarkoittavan kaikkea mitä sanovat......
Asia selvä. Et siis tarkoita lainkaan tätä, mitä seuraavaksi kirjoitat. Hyvä juttu!
Lainaus:
quote:Maailma syntyi ihan tasan alkuräjähdyksessä. Oletko koskaan kuullut semmoisesta? Ai niin, etpä varmaan.
Eli tarkoitat, että olet hyväksynyt sen, että Jumala loi maailman (sehän kävi jo aiemmin ilmi). Ok.
Lainaus:
quote:Sähän olet kiihkokristitty pedofiili, vai mitä?
Kristitty kyllä, tuota muutahan sinä et edes tarkoita, kuten jo sanoit. Miksi muuten päässäsi pyörii jatkuvasti pedofilia? Onko tuo ihan tervettä, että ajattelet jatkuvasti seksiä lasten kanssa? Kuten tässä seuraavaksi:
Lainaus:
quote:Sinulla ja muilla samanlaisilla hulluilla on varmaan jokasunnuntainen tapa hiipiä metsissä urkkimassa alastomia teinityttöjä...
Ja tämä on myös hyvin valaiseva kommentti:
Lainaus:
quote:
Hyi kuinka saastaista, tuollaiset olennot pitäisi polttaa roviolla.. Siinä sitä näkee kuinka vaarallista voi olla lukea raamattua liikaa.
Olet siis lukenut Raamatusta, että roviolla polttaminen on joskus ollut käytössä rangaistuksena. Nykyäänhän näin ei enää ole. Mutta on joka tapauksessa hyvä, että luet Raamattua. Jatka samaan malliin!
Lainaus:
quote:Taidat olla raamatun saastuttama, niilo-kultaseni. Hankkiutuisit hoitoon. Ehkä voit vielä pelastua.
Koska sinähän et tarkoita, mitä kirjoitat (kuten kerroit), tässä siis olet sitä mieltä, että minä olen erityisen puhdas ja tervejärkinen, ja pelastunut. Kiitos!

Niilo Paasivirta
http://www.co.jyu.fi/%7Enp/

Edited by - np on 27/08/2004 11:50:18
Vastaa lainaten