Veneen moottoriin (Perkins) kasattu raakavesipumppu uusilla stefoilla paikoilleen - toimii!
Samalla tuli vedenerotin puhdistettua ja laitettua uusi PA-suodatin ja ilmauksen jälkeen lähti tulille

Ölpät pitää vielä vaihtaa koneeseen. Potkuriakseliin tuli kanssa ruutattua vannasputken täydeltä rasvaa ja talipoksiin lakerille. Perjantaina olis vesillelasku.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/

3 Amigos-never travel alone