Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 05.06.2013, 22:08
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse Näytä viesti
Jos 2LT on väsynyt ja tarttee toisen pannun mutta resurssit eikä aika anna myöten 1KZT kuningasmoottoria niin mitä sitten?

2LT:tä ei liene kuin Läjissä, Hiacejen turbokoneethan ovat jo 2LT-2? Mitä plug & play:stä poikkeavia hommia on edessä jos tuollaisen 2LT-2:n laittaa?

Entä 2L Hiacesta tai Hiluxista, meneekö turbokoneen palikat (imusarja, pakosarja/turbo, pumppu) heittämällä vai vaatiiko patentoimista? Toi vapari kai kestää kasassa turbonakin kun pysytään vakiopaineissa eikä hilluta syöttöjen kanssa?
Kakkosversioista en tiedä mutta ykkösen kanteen pitää tehdä 2x 10mm kierteytetty reikä
pakosarjan kiinnitystä varten, paikat on vaparikannenkin valussa. Ja kuulemma toimii suomessa, jossain libyassa voi lämmitä liikaa...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten