Tänään meni ainesputkesta tekastut raidetanko ja ohjausvarsi paikoilleen, näyttäs että mahtuvat olemaan ja on
melko hyvin suojassa nuo tuolla akselin yläpuolella
Sitten piti askarrella huomista kytkemistä varten kotelointi tuolle katkaisinpanelille, tuo tulee keskikonsuliin
ja tähän sekä lukkojen ohjaus että etu- ja takatyövalojen katkaisimet siirtyy tähän myös:

Loppuillasta tuli sitten hienosäädettyä etulukon ohjausta ja ihmeteltyä tuota kiinan solenoidihässäkkää...
Ei pidä kovin hyvin paineita tuo kiinan solenoidinippu, pitää purkaa ja parannella hieman ennen lopullista asennusta.
Jos sitä huomenna vaikka tekasis käännönrajotukset banjoon ja kattelis joskos ohjausiskari mahtus
jossain tuolla seassa olemaan. Jos mahtuu niin tekasee sille kiinnikkeet ja pulttaa paikoilleen.
Sitten tuo taitaa enää huutaa konttorissa sähköjen ja paineilmojen kytkemistä...