Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MakeO
No sanotaan näin että toi PP Auto ei oo ihan mikään pikku koijari pulju kuitenkaan eli oikeasti mene käymään siellä tai soita asiallisesti ja esitä asiasi sekä vaatimuksesi. Jos ne ei reagoi siihen niin sitten varmaan kannattaa ilmoittaa että asiaa voidaan hoitaa myös virallisia teitä.
Luulisin että jonkinmoista vastaantuloa vois olla mahdollista saada. Oon itekkin ollu autokaupoilla tuolla, silloin tosin ostetiin uus auto..
|
auton myyjä oli erittäin asiallinen.. Kun vika tuli soitin myyjälle joka ohjasi soittamaan jollekkin vaihto auto päällikölle.. Kerroin asian ja hän sanoi että se ln vanha auto ja heillä on ennakko tapauksia että ei heidän kannata osallistua korjaukseen.. Kerroin että asiaa riitautuu ja se kuulosti olevan hänen mielestä paras vaihto ehto.. Kuluttaja asiamies on kyllä sinne yhteydessä kuhan kerkiää.. Itse olen soittanut n 5 kertaa tälle päällikölle pp autoon ja kertonut miten asia ja auton korjaus kustannusten arvio edistyy. Olen ollut asiallinen koko ajan. Tällä liikkeellä tai siis tällä henkilöllä joka asiaa hoitaa ei tunnu kiinnostavan asia. Eikä ole valmis korvaamaan yhtään euroa korjauskuluista. Siis on kyllä tuntunu että on ihan hyvä että tämä hakkarainen ei asu kovin likellä nii pysyy nenä kunnossa.. Noo laitetaan auto kuntoon ja mennään virallista tietä. Jos oisin missään vaiheessa saanut ymmärtävää palvelua niin en jaksais varmaan ees riidellä. Asia menee kuitenkin niin että jos mulle ei olla asiallisia niin hanttiin pitää laittaa..