Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 04.06.2013, 18:24
Siltsu Siltsu ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 01.10.11
Sijainti: Harola, Suomi
Viestit: 9
Perusasetus

Pakko tästä nyt kirjottaa tänne, vaikka tää olis ehkä voinu sopia johonki "Mikä vituttaa tänään?" osioon tms, mut nyt ei jaksa kyrpiintyä ni lähinnä huvittaa tääki turha moka.

Eli tarkoituksena oli vähän kiristää bemarin etuiskarin yläpäätä kun oli löysä. Kävi kuitenkin "hups" ja sitten näytti pahalta, liitteenä kuva1.

Siinä sit kirosin ja pärräsin hetken ja mietein, että no mitä nyt vittua... Onneks pysyy kuitenki toi puikkokone kädes jonkinverra ni ajelin muutaman kilsan päähän veljen tykö pikaremonttiin, ja korjattu lopputulos oli hyvä mutta tyydyttävä (kuva2). Ja vika kuvahan kertoo tietty miltä sen mukamas pitäis näyttää...
Sorry viel siitä ko nää kuvahommat on vähä hakuses
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	2013-06-04 18.19.34.jpg‎
Views:	214
Size:	116,8 Kt
ID:	37733   Click image for larger version

Name:	2013-06-04 18.53.57.jpg‎
Views:	220
Size:	122,7 Kt
ID:	37734   Click image for larger version

Name:	2013-06-04 18.55.19.jpg‎
Views:	216
Size:	111,4 Kt
ID:	37735