Pakko tästä nyt kirjottaa tänne, vaikka tää olis ehkä voinu sopia johonki "Mikä vituttaa tänään?" osioon tms, mut nyt ei jaksa kyrpiintyä ni lähinnä huvittaa tääki turha moka.
Eli tarkoituksena oli vähän kiristää bemarin etuiskarin yläpäätä kun oli löysä. Kävi kuitenkin "hups" ja sitten näytti pahalta, liitteenä kuva1.
Siinä sit kirosin ja pärräsin hetken ja mietein, että no mitä nyt vittua... Onneks pysyy kuitenki toi puikkokone kädes jonkinverra ni ajelin muutaman kilsan päähän veljen tykö pikaremonttiin, ja korjattu lopputulos oli hyvä mutta tyydyttävä

(kuva2). Ja vika kuvahan kertoo tietty miltä sen mukamas pitäis näyttää...
Sorry viel siitä ko nää kuvahommat on vähä hakuses