Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 04.06.2013, 13:35
J0nttu J0nttu ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.08.12
Sijainti: Espoo
Viestit: 11
Perusasetus

Chevrolet Blazer 85 6.2 Diesel


Projekti Rusinalaiva

Tuli ostettua tommonen rusinalaiva ja saada se leimalle pienellä budjetilla. Noh homma lähti sitten vähän hanskasta tässä on viime syyskuusta blazzun matka tähän päivään:

-Ostopäivän jälkeen auto lähti vallilan takomolle että saatiin rusinalaiva kulkemaan suorassa eli uudet jäykemmät lehtipakat taakse
-Uusi nokkapelti, konepelti ja sisälokarit lahdesta
-Uudet ovet luovutti Suburban nurmijärveltä ja toisen lokasuojan
-South West Tradista ostin uuden ulkolokasuojan toiselle puolelle

Kun oltiin pellit saatu kuntoon, laitoimme kaverin kanssa sähköt toimimaan, takajarrut uudet jouset ja kengät.. ei muuta ku leimalle. Noh takajarrut eivät toimineet yhtään ja hetken tutkiessamme selvisi että vetarin stefa oli antanut periksi. Noh peräkoppa auki ja sieltähän paljastu paljon muutakin. Perän lukosta oli hampaita kadonnut ja veti aivan viimesiä. Hetken aikaan etsiskellen eikä sopivaa varaosaa löytynyt, sain kaverilta väliaikasen taka-akselin joka on tälläkin hetkellä alla. Päätin siis tilata amerikasta uuden eatonin perän, uudet vetarit, laakerit ja iskarit. Vanha akselikoppa on hiottu ja maalattu vasaralakalla.

-Auto on hiottu sisältä ja maalattu nyt happomaalilla, pohja on hitsattu.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	glory_glory_man_utd_by_bl1tzz-d4bg4i0.jpg‎
Views:	464
Size:	115,2 Kt
ID:	37697   Click image for larger version

Name:	548034_10151371219380968_113668754_n.jpg‎
Views:	489
Size:	112,2 Kt
ID:	37698   Click image for larger version

Name:	318301_10151371219615968_2144121144_n.jpg‎
Views:	458
Size:	137,4 Kt
ID:	37699  

Viimeksi muokannut J0nttu : 04.06.2013 13:55
Vastaa lainaten