Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 03.06.2013, 14:07
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Sisäänajohan pitää suorittaa reippaita kiihdytyksiä ja moottorijarrutuksia sisältäen,ei siis lissuttelemalla muttei revittäenkään,näin ollen männänrenkaat saadaan pitämään paremmin,lissuuttamalla kone alkaa syömään herkemmin öljyä.
Sain moottorihiomolta seuraavanlaiset ohjeet: kun auto lähtee ensimmäisen kerran käyntiin niin HETI 1500-2000rpm kierroksia, väh 5min. sen jälkeen hissutellaan kone lämpöseks, (20min-max 1h) ja öljyt ja suodatin vaihtoon. sen jälkeen hissutellaan siiihen adti että koneessa on normilämmöt ja sitte antaa kunnolla kenkää (esim täyskiihdytys 60-140) sen jälkeen seuraavat 1000km MAHDOLLISIMMAN VAIHTELEVAA ajoa, matkaa, hissuttelua ja kunnon revittelyä. tämä siksi että ylin männänrengas on muodoltaan sellainen että se painautuu sylinterissä vallitsevan paineen voimasta sylinterin seinää vadten, elu aivan oikeassa oot
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten