Jotain pientä tänäänkin saatu aikaseks, uus raidetanko paikoillaan, painoa 9kg

, meinaa ainesputki olla raskasta.
Kääntövarret maalattu ja pultattu nyt lopullisesti paikoilleen.Takajarrutkin putkitettu eli joka kulmalla toimivat jarrut.
Tuli vedettyä koko linja taakse uusiks, oli jo ottanu osumaan maastossa alkuperänen.
Taka-akselille lisätty joustonrajoituspedit ettei iskarit pohjaa sisäänjoustossa. Ja parlokkeja vähän leikottu että mahtuu Irokit paremmin olemaan.
Niin ja etukardaania lyhennetty hieman ettei pääse liuku varmasti pohjaamaan.
Alkuviikosta jos sais hodarin raidetangonpäät hommattua niin sais tuon uuden ohjausvarren ruuvata paikoilleen ja sais säätää
aurauksen ja ohjauksen kohilleen plus käännönrajottimet paikoilleen.
Ohjausiskarikin löytäs oman paikkansa tankojen jälkeen.
Sitten joku ilta lukkojen ohjaus ja merkkivalot konttoriin niin alkaskohan se olla jo sitten valmis...?
Välitysten sisäänajo jossain välissä ja sitten kovaa ajoa ja huoletonta pitoa