Viestiketju: ilmatikut
Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 02.06.2013, 10:53
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Laita suosiolla ne coil- overit jos ylimääräistä rahaa on sen verran että ei budjetti lähde käsistä. Ilmatikkujen huonouksia tuolla on jo edellisellä sivulla mm. käsitelty, ja ei ne siitä ole mihinkään muuttuneet. Ilmatikut toimii hidasvauhtisessa möyrimisessä kunnon kallistuksenvakaajien kanssa (ts. joustot säilyy suht hyvin mutta pitää autoa paremmin suorassa vinolla alustalla yms.), coiloverit sitten toimii hyvin oikeastaan ihan missä vain.

Tai sitten laitat ORI Strut:sit, hintaa tosin on aika mukavasti Itse kyselin tuosta coilovereiden leimaamisesti juuri vähän aikaa sitten Matilta, johon totesi että eu- tyyppihyväksyttyyn onnistuu jos löytyy ko. automalliin tarkoitetut jouset. On se mukavan helppoa tämä autonrakennus tässä maassa vanhempaan autoon käsittääkseni onnistuu helpomminkin, mutta kannattaa varmistaa omalta leimakonttorilta ennenkuin hirveästi alkaa investoimaan..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten