Näytä yksittäinen viesti
  #40  
Vanha 25.08.2004, 20:11
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Jaa veikkaat vai että olen ´sisäistänyt ja hyväksynyt että jumala loi maailman´?! Sinun pitäisi alkaa olla siinä iässä että et ajattelisi ihmisten tarkoittavan kaikkea mitä sanovat...... Maailma syntyi ihan tasan alkuräjähdyksessä. Oletko koskaan kuullut semmoisesta? Ai niin, etpä varmaan. Sähän olet kiihkokristitty pedofiili, vai mitä? Sinulla ja muilla samanlaisilla hulluilla on varmaan jokasunnuntainen tapa hiipiä metsissä urkkimassa alastomia teinityttöjä... Hyi kuinka saastaista, tuollaiset olennot pitäisi polttaa roviolla.. Siinä sitä näkee kuinka vaarallista voi olla lukea raamattua liikaa. Taidat olla raamatun saastuttama, niilo-kultaseni. Hankkiutuisit hoitoon. Ehkä voit vielä pelastua.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten