Viestiketju
:
Maahanmuutto politiikka
Näytä yksittäinen viesti
#
1
31.05.2013, 12:34
PitBull
Aktiivijäsen+++
Rekisteröitynyt: 16.05.07
Sijainti: Siuntio
Viestit: 472
Asiaa sivuten... joissain kouluissa ei veisata suvivirttä, eikä joululauluja ihan pelkästään mamujen takia. Ulkomaisten etu tulee ekana ja omat vasta sitten, ettei vaan joku muu kuin suomalainen pahottaisi mieltä. Ei ymmärrä...
__________________
Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista
PitBull
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: PitBull
Etsi kaikki PitBull:n viestit