Näytä yksittäinen viesti
  #21  
Vanha 28.05.2013, 20:18
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

No vihdoin...


Hieman meinas vastustaa mutta sainpas etuperän välitykset kasaan

Click image for larger version

Name:	WP_20130528_001.jpg
Views:	300
Size:	81,7 Kt
ID:	37491Click image for larger version

Name:	WP_20130528_002.jpg
Views:	297
Size:	86,8 Kt
ID:	37492

Se perkeleen peltilätkä pinionin laakereiden välissä meinas vähän aiheuttaa harmia... Kasasin pinionin holkilla ja shimmeillä
varmaan sen kymmenen kertaa ja aina hammasvälystä säätäessä pinioni jotenkin löysty ja alko lonkkaseen... Meinas mennä
ihimettelyn puolelle ennen kuin tajusin että se perkeleen peltilätkä jonka on ilm. tarkoitus pitää osa öljystä pinionin yläpäässä ei
sovi paikoilleen tuon holkin kans vaan holkki aina kuroo ittensä siihen kiinni ja jonkin ajan päästä pelti antaa taas periks ja tilanne
muuttuu... Alkuperäinen krymppiholkki on niin paljon ohuempaa materiaalia että se mahtui tuon lätkän kans olemaan.
No, peltilätkä lähti aika nopeesti takavasemmalle kun hokasin sen syyllisyyden ja sen jälkeen tuo ei ollu ku säätää kohilleen.

Öljynviskoja on edelleen paikoillaan ja perät tulee joka tapauksessa hieman ylitäytettyä joten tuskin tuon lätkän puute aiheuttaa ongelmia.

Tuon murikan jos huomenillalla sais paikoilleen ja kardaaniin sovitelaipan prässättyä ristikkoon niin sais senkin kytkettyä.

Sitten taas etuakseli pukeille ja navat pois, ohjauksen ihmettelyä, akseli suoraan, lonkkarit paikoilleen, jarruja, jne.

Kunniahimoinen tavoite päästä testiajolle tällä viikolla vielä...
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten