Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX
Kaikista turhista kakkalaitoksista toi trafi on ehkä kakkamaisin,joutais ulkoistaa vaikka venäjälle koko huuhaa pulju! Sieltä vois sitte ostaa edullisesti kukin haluamansa lapun. Kyllä sylettää moinen riisto pulju,kiitos ja anteeks!
|
Vaikka pistän pikapurkauksen piikkiin, niin kannattas ostaa sieltä, missä on valmiina kopioitavaksi? Tuo trafi on niin pyhä lehmä, että en edes minä uskalla verrata sitä; ja sen hintaa......
Mutta kertoiko joku, että tuo terveyden/leikkaustan järjestelmä on samaa.... siis minun vasen nilkka sai kipeää 11kk sitten, ja joku lääkäri/kirjoittaja kirjasi nilkan väärin, siis oikeaksi, niin nukutuslääkäri(?) kävi kysymässä että onhan oikea jalka peitonreiässä? noin 93 sekunttia ennen sammumista....
Ei auttanut varttitunnin seisomalakko röntgenissä (siis auttoi; otettiin sekä oikeasta että väärästä kuvat) ja nuo molemmat kuvat lausuttiin....
Virossa samanlainen kehitystyö, mutta populaa vähemmän, ja esim. osoitteissa pieniä ongelmia, mutta kuulemma toimii yhtähyvin, ja hinta on jotain aivan muuta...
p.s yritin lähettää kelalle yhden sähköisen dokumentin, ei onnistunut...
Jos suomalainen suutari tekee kenkiä/textiilitehdas sukkia, niin armeija kilpailuttaa koko euroopan alueella.
Ja jos ake-> nykyinen trafi töppää jotain, niin miksi minun pitää maksaa sen selvityksestä? Kun olen syntynyt suomalaiseksi, niin käsittääkseni viranhaltijoilla on edelleenkin opastus(?) velvollisuus?
Tuossa paikallisessa virkamiestalossa on toiminut hyvin, toki vissiin 10v edellisestä vierailusta