Jos uskaltautuisi oman projektinkin tänne laittaa,elikkäs tuli "ennakko perittyä" jo paljon metsää nähnyt RRC 73, ainakin 90luvun alussa sillä safareilla ryömitty. Ja nyt tietysti isältä pojalle periaattella tehdään kaikki vähän paremmaksi mitä oli

Autohan ehti jo viettää vuosikymmenen eläkepäivä ennen oman innostuksen heräämistä ja kuin ihmeen kaupalla uusilla akuilla ja renkaan täytöllä takaisin ajoon
Laitetaan nyt aluksi hieman kuvia lähtökohdasta ja hieman to-do listaa.
Eli vielä edessä:
-Kaikki sähköt uusiksi ja turhat pois (esim. NMT-puhelin)
-Keulalla oleva Ramseyn vinssi taakse eläkepäiville ja eteen uusi vinssi
-Uuden moottorin rakennus ja jo varastossa olevan täysin huolletun laatikon naittaminen yhteen ja autoon
-Kaarien rakennus (talvella)
-Takapaksiin mahdollisesti turkkipellistä lattia ja muutama kiinnityspiste siihen
-Ehkä toinen laturi
-Konepeltiin flekti poistamaan kuumaa ilmaa kun meinaa kone kokoajan käydä kuumana
Ja vielä yksi kysymys, onko nuo kolme laturilta lähtevää johtoa latauspiuhoja

jos ovat niin miksi pirussa noin ohuita vai miten tuo laturi toimii
-Osku