Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 27.05.2013, 18:10
OsQ OsQ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.11.12
Sijainti: Suomi
Viestit: 65
Red face

Range tehdään aina kun keretään


Jos uskaltautuisi oman projektinkin tänne laittaa,elikkäs tuli "ennakko perittyä" jo paljon metsää nähnyt RRC 73, ainakin 90luvun alussa sillä safareilla ryömitty. Ja nyt tietysti isältä pojalle periaattella tehdään kaikki vähän paremmaksi mitä oli
Autohan ehti jo viettää vuosikymmenen eläkepäivä ennen oman innostuksen heräämistä ja kuin ihmeen kaupalla uusilla akuilla ja renkaan täytöllä takaisin ajoon

Laitetaan nyt aluksi hieman kuvia lähtökohdasta ja hieman to-do listaa.

Eli vielä edessä:
-Kaikki sähköt uusiksi ja turhat pois (esim. NMT-puhelin)
-Keulalla oleva Ramseyn vinssi taakse eläkepäiville ja eteen uusi vinssi
-Uuden moottorin rakennus ja jo varastossa olevan täysin huolletun laatikon naittaminen yhteen ja autoon
-Kaarien rakennus (talvella)
-Takapaksiin mahdollisesti turkkipellistä lattia ja muutama kiinnityspiste siihen
-Ehkä toinen laturi
-Konepeltiin flekti poistamaan kuumaa ilmaa kun meinaa kone kokoajan käydä kuumana

Ja vielä yksi kysymys, onko nuo kolme laturilta lähtevää johtoa latauspiuhoja jos ovat niin miksi pirussa noin ohuita vai miten tuo laturi toimii

-Osku

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	WP_000322.jpg‎
Views:	601
Size:	148,5 Kt
ID:	37461   Click image for larger version

Name:	WP_000323.jpg‎
Views:	497
Size:	149,4 Kt
ID:	37462   Click image for larger version

Name:	WP_000324.jpg‎
Views:	517
Size:	134,4 Kt
ID:	37463   Click image for larger version

Name:	WP_000321.jpg‎
Views:	487
Size:	126,5 Kt
ID:	37464   Click image for larger version

Name:	WP_000320.jpg‎
Views:	498
Size:	112,3 Kt
ID:	37465  

Vastaa lainaten