Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_
Laiskan miehen versio on vaan rajottaa kaasuvivun liikettä pumpun päällä.
|
Ja tyhmän..
Orkksi jousella toimi, mutta kun jousen jäykkyyttä lisätään niin menee suhde jouysen ja governorin välillä. keskipakosäätimen puntit liian kepeät eivätkä jaksa enää tuupata syöttöä nollille ja näin voittaa jousivakiota kun haluttu kierros saavutetaan.. Joutuu suhteettoman paljon ruuvaamaan max kierroksia kiinni rajoitinta jolloin menee se kaikki hyöty(Ei täysikaasua koskaan) eikä pumppu toimi edes niin hyvin kuin alkuperäisenä. Vastapainoja pitäs saada painavempia ja inan löysempi jousi niin olis jotain mahdollisuuksia saada säädettyä.
Omassa alkoi edellisellä koneella menemään rajoitin pääle enemmän ja enemmän kun mutteri ollu löysällä. hissukseen meni tehottomammaksi ja en kiinnittänyt huomiota ennenkuin konepellin alla kykkiessä silmiin sattui vajaa kaasuliike. Oli taas hymyssä pitelemistä kun auto jaksoi kulkea kuten pitää