Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 27.05.2013, 08:01
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
ja auton tarkempi tyyppi on?

jo tuohon aikaan oli viskolukitteisia keskilukkoja....

Ja oliko konttorin rullat minkätyyppiset? jopa 4- pyörä toimiset? ei varmaan.

Tuosta omasta hdj-80 vm 90 testattiin viimmeisessä katsastuksessa semmoisella dynolla, missä rullat pyöri vastakkaiseen suuntaan; mahtavasti hodari vaelteli laidasta laitaan, kun renkaita yksitellen testattiin!
(Minkälainenhan on tuo jarruvoima versus poljinvoima suhde, kun normaalit työkengät jalassa?)

-> en enää jätä auton avaimia tiskille, siis katsastusmies pakostakin tulee keskusteluetäisyydelle, koska nuo meikäläisen autot on pikkasen erikoisia jarrudynolla. alkaen uusimmasta; tuo hdj-80 vm.90 on normaalisti testattava, MB 124 4-matic -89 pitää asettaa huoltotilaan, ja bj-40 vm. 76 käsijarrua (-kardaani) ei testata dynolla.

p.s tuo vastakkain pyörivienrullien testi meni läpi; mutta 3kk myöhemmin jarrusatulat oli jumissa..... -> nyt mennään katsastukseen/jarrudynoon paremmin varustautuneena; halvempi/helpompi korjata asap.
mikäs se hodarista seuraava on. Sellane muovi kylkine oisko se sit 95 ruiseri.
Ja antiikin aikane penkki.