Tämä päivä meni tallia siivoillessa ja pikku hiljaa laiskasti puuhastellessa.
Taka-akseli alkas oleen valmis, pari jarruputken pätkää pitäs tekasta enää ja öljyt sisälle. Käsijarrun virittelen sitten ennen konttorille menoa


Onhan nuo aika valtavat nuo hodarin jarrut, tuli ainakin pysäytysvoimaa lisää.
Jos sitä huomenna shimmais tuon etuperän loppuun kun se Nitron laippa tulee ja sitten kattelis tuon ackermanin kuntoon niin sais
niputtaa lonkkarit ja jarrut eteen paikoilleen. Samoten sais etukardaanin muuttaa ja pultata kiinni.
Etujarruille pitää kattoa ratkaisut, vaihtaako jostain pitemmät letkut vai miten tekee...
Oisko se todo-lista sen jälkeen:
- mittaa raidetanko + ohjauksen tanko väliaikaisilla tangoilla ja tiedot sorvarille
- mittaa käännönrajoitus paikolleen
- ohjausiskarille kiinnikkeet
- paineilmalinjat + solenoidit ja muut sähköt paikoilleen
Sitten taitais olla testiajoa ja -venyttelyä ohjelmassa että näkee mikä toimii ja mikä ei.