Näytä yksittäinen viesti
Vanha 25.05.2013, 17:29
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Paikallinen kauppias tarjos ku kävin ostoksilla eräälle Stihlin 170:stä 199€:n hintaan... Ja kuului tulevan piha ja puutarha työhön, että vois kyllä siin mennäkkin. Mut mikäli merkist pitäs valita niin kyl se aavistuksen isompi sasi olla, eikä tuollanen lelu silti.

ENKÄ missään nimessä valmista käyttäs missään tilanteessa, vaan ite sekoitettua.

EI millään pahalla, mutta huoltomiehiltä kuullut, että tuo syö sahat pilalle. Naapurikylän Huskin ja Stihlin kauppias EI etes myy tuota alkylaattipohjasta sontaa käyttäjilleen.. Eikä minusta oo kukaan siellä ees kysynytkään tuota kura tankattavakseen. Vaik tarvikkeen ostajia ollut ku oon käynyt tarvikeita hakeen ohimennen (viikottain kävin tien toisella puolen) ja siksikin ku hyllyssä yleensä tarvittavat eikä tilattavissa.

Itsellä ollut omaskoitteinen seos, ja paria huollossa käyttämistä lukuun ottamatta nuo on pelanneet. Jonse sen alakerran tiiivistevian takia, sit Huski kävi lievän käyntivian takia ku itellä ei aikaa ollut sitä katsoo ja varalle oli muutenkin sahaa.. Ei oo tarvinut hävetä kannolla ex Stihlin käyttäjälle, kun se vaihtoi seuraavana vuonna Huskin leiriin ja siellä pysynyt katumatta.
Juu, merkkien välistä taistelua en halua käydä. Hyviä on monia, osa ittelle sopivampia ja osa vähemmän.

Valmisbensalla olen sahannut. Ei syöpää aiheuttavia bentseenejä ja säilyy. On ainakin vielä nuo sahat jotenkin nylkyttämällä puuhun menneet vaikka olen valmiskuraa käyttänyt. Ei siinä muuta. 170 stihl on pienehkö. Itse ottaisin hiukka puhdikkaamman. En edelleenkään ota kantaa merkkeihin.