
25.05.2013, 00:37
|
 |
Konkari+
|
|
Rekisteröitynyt: 01.05.11
Sijainti: Imatra
Viestit: 673
|
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mäksä
juu en miekään ain jaksa olla sivistynyt
mut saatan latelle ehdotella et poikkeen kylässä kun ylämaalle laskeudun serkkua moikkaamaan.. 
|
Tämä selvä
|